Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на 166 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Преди години с много голям мерак отидох до Италия за да си докарам кола. Никога не бих повторил тази грешка!


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Защо...сподели

      Comment


      • #33
        Аз съм твърдо убеден че тук ще си намериш много по добра машина на същите пари отколкото в Италия. Но всеки има правото да си решава. Пожелавам ти да намериш това което търсиш. Успех и да се похвалиш като вземеш
        Алфа 166 JTD 136к.с + чип

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
          Защо...сподели
          Преди десетина години реших да си купувам опел калибра. Тук по това време беше пълно с такива коли.
          Но и аз като теб си казах, че би било по-добре ако си я взема от чужбина.
          Ориентирах се към Италия и попаднах на един търговец посредник (българин, живеещ в Италия), с когото след дълга комуникация уточнихме всичко.
          Когато тръгвах за натам, аз знаех доста работи (кои коле ще гледам, къде се намират, колко струват.........
          И си представях, че ще ида, ще ги огледам, ще реша коя да взема, ще уредим документите и ще се прибера с нея.
          Реалността се оказа доста по-различна:
          Там се започна едно ходене насам-натам. Тоз го нямало, онази кола я били купили, онази пък в последния момент се разбрало, че е с блокирал двигател.................
          От уговорени 20 - тина коли, реално видях 5, от които 4 съществено се отклоняваха от уговорките за цени, екстри и т.н. И така реално аз избирах измежду една кола. Без възможност за детайлен преглед и пр,
          Оттам нататък се започна една мъка с оправянето на документите.
          Цялата работа се проточи повече от седмица. Всеки ден престой ми струваше около 100 евра.
          Накрая не можаха да ми оправят документите и качих колата на един автовоз и се върнах без нея.

          А когато пристигна тук, по пътя я бяха яко изтарашили и една камара неща липсваха.........инструмент, резервна гума, 200 ватов kenwood..............

          Тук се оказа, че има потрошени сегменти.
          Айде ремонт..............

          Като теглих чертата, се оказа, че ако я бях купувал оттук, щеше да ми излезе по-евтино, чях да избирам измежду 20 коли, щях да мога да ги гледам под лупа..........и най важното - ако не ми хареса мога да се откажа, без да изгоря с едни 1000 лв. за престой някъде.
          Е - вярно остана ми разходката.


          Всичко зависи от човека, който ще ти реди работите там. Ако смяташ да отидеш сам, така както отиваме на Горубляне и избираме, просто забрави.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Един да напише нещо реално, човек като чете из нета ще си помисли, че всички са егати тарикатите и той е най-големият карък и некадърник Ей такива са истинските истории от живота, само че малко хора ги споделят
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              Не забравяй, че ако си вземеш кола от тук има доста разбиращи хора, които могат да ти съдействат при намирането на хубав екземпляр. Тук в БГ имаш и възможността да закачиш колата на диагностика и така ще разбереш не само истинските километри (което теб те притеснява) но и истинското състояние на колата.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Един да напише нещо реално, човек като чете из нета ще си помисли, че всички са егати тарикатите и той е най-големият карък и некадърник Ей такива са истинските истории от живота, само че малко хора ги споделят
                Още по онова време беше ясно едно:

                1 - Това, че тук пристигат колите от цяла Европа. Или пазарът на стари коли в България е няколко пъти по-голям в сравнение с този в Италия. В Италия средностатистическата автокъща се състои от 15 - 20 коли и разстоянието между отделните автокъщи е няколко десетки километра.

                2 - При сериозната конкуренция между вносителите на стари коли, колко си мислите, че им е комисионната?
                Аз казвам, че не може да бъде повече от 5 - 10% от стойността на колата.

                Или ако вземем за база кола за 5000 лв. търговецът няма как да прибере повече от 300 - 500 лв.
                А тия пари си ги дал за път и за 2 дена престой.

                В тази връзка си спомням следното:

                Преди доста години се провеждаше търг с тайно наддаване, организиран от митницата. На този търг се продаваха конфискувани или изоставени от чужденци западни коли. Огледът се провеждаше до бившия сервиз москвич и се състоеше в обикаляне около колите, дори нямаш право да отваряш врати и капаци. Не можеш да ги палиш, още по-малко да ги караш.

                Та правиш един такъв оглед и след това играеш. В зала Фестивална в денят "Д" се събира половин София и всеки пуска в запечатан плик офертата си. И после чакаме резултатите.............

                И един приятел по едно време каза:

                Странна работа е българинът в желанието да купи стара кола.........
                Може да отиде да я купи от човек, за почти същите пари, да я гледа отвсякъде, да я кара, да умува, да се пазари..............

                Но той предпочита да играе АБСОЛЮТНО НА СЛЯПО само защото е уверен в това, че частният продавач го лъже!


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                  Но не се знае с какъв колимeтраж.Не искам да си купя хубава кола на 100 000 български километра нали ме разбирате .
                  е колега почвам да си мисля, че търсиш нещо неоткриваемо. хем на "без километри", хем втора ръка, хем токущо слезла от конвейра.
                  Дано аз да се бъркам в преценката си. Колегите ясно пишат всички хубави и лоши неща с които са се сблъскали, но никой неможе да отсече вместо теб. Можем само да споделим лични впечатления а решението е твое. Ако правиш по 50 000км за развлечение какво толкова те притеснява колко струва ремонта на окачването. Като съпоставиш двете неща се оказва нищожен разход за ремонт. Ориентировъчно цялото окачване предно и задно със нови части ще е от порядъка на 5000лв. Подчертавам порядък - никога не съм правил такава сметка и мисля да не правя, защото такъв ремонт е безмислен, освен ако не е наложителен- тоест доказано износени едновременно всички части или след катастрофа. При второто бих се насочил към закупуване на друг екземпляр.
                  sigpic
                  Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                  АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                  АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                  Comment


                  • #39
                    Аз 90-те години живеех в Германия и въпреки това си купих кола от тук. Спестих си много разправии - номера, прегледи, дълъг път и рисковете свързани с това, митници, колата купена от тук струваше толкова и ако бях я докарал от там с разходите. Видях и как скапани коли изчезваха от автосалона за седмица, връщаха се лъскави и се продаваха ведната
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                      Но не се знае с какъв колимeтраж.Не искам да си купя хубава кола на 100 000 български километра нали ме разбирате .
                      А искаш да си я купиш на 86 000 италиански км =)) .Ако ме разбираш де...
                      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                      Comment


                      • #41
                        Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                          Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .
                          това е от помпата на педала - 100-120 лв.Съединителя струва 500-800лева с труда, koмпютъра май пази реалните километри при диагностика.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:37.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                            Намерих една кола,но ме интересува ако съединителя трябва да се смени колко пари излиза всичко защото оня италянец е казал,че нещо педала пада надолу ли или бие в нещо ли немога да разбера И ако някой знае за документите след кат там е минала на преглед застраховки и други работи ако я прехварли на мое име дали мога да си я докарам без да плащам нищо или по добре да си я отпише и на автовоз да я кача.Колата иначе хората кадетъо я гледат ми казаха ,че е супер даже има и сервизна книжка.Километрите все пак могат ли да се проверят като я докарам в България защото ми е на самнително малко .
                            Аз някога (както съм писал в по-горен пост) не можах да и оправя документите и я качих на автовоз. Обърни особено внимание върху това договорът за покупко-продажба да бъде изряден. В противен случай ще береш ядове на митницата тук. А и правят обратни проверки за да установят, че действително колата идва от EC.
                            Реалните километри обикновено стават ясни при диагностика.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Абе сега като се загледах в колата уредите работят а оборотомера не...това го бех пропуснал .Това пак как се оправя.Или по-точно не работи явно,но как тогава показва колко гориво има и колко е темперетурата?Защото пък гледам,че свети лампата на маслото,коланите и акумолатора,значи явно не е запалена.
                              Last edited by BMWWW; d.m.y г., 21:25.

                              Comment


                              • #45
                                На снимка ли го гледаш това? Очевидно е на контакт и не работи двигателят.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X